A füled mögött

 

A füled mögött van a strand.

Zsíros palacsinta és odakozmált kávé szaga elegyedik

A gyerekek nevetésével és a vízcsobogással.

Mind onnan jön.

Nem is értem, hogy férnek el.

Degeneráló sampon

Már korábban megírtam, hogy mit ittam,

Degeneráló samponra vadásztam, éjszaka

Hátha megszűnik a szívem és könnyebb lesz

Elmennem bárkivel,

Sötétbe, lakásba, érzésbe, szobába, az ágyra, üresbe

Tettem a lelkem egy időre.

Csak egy-két cseppet!

Hogy olyan legyek, mint a többiek,

Akiket szeretnék és szeretnének,

A degeneráló-áló-ló samponból

Adjatok énnekem,

Mert túl sok bennem

A felesleges érzelem-elem.

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhapestujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr651145950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása